tisdag, januari 08, 2008

en seg dag som fick ett bra slut..

Det var helt sjukt segt på jobbet idag.. Jag var såå jävla trött så jag orka knappt jobba det gick helt sjukt segt.. Blää kommer inte ens ihåg hur lång tid rundan tog men inte fan var det kul i alla fall... När jag väl kom hem strax efter chillade jag framför datorn och sen åkte jag, Sara och pappa till Backaplan för att köpa en klubba till min kusin som ska ha kalas i helgen och jag hittade precis en sån som jag ville ha.. :D Och så hittade jag ett par armbågsskydd också.. Som kändes riktigt bra under träningen.. Får se hur de känns på träningen imorrn.. Men de verkar lovande och det gillar vi.. :D Det var även lätt den bästa juniorträningen i denna säsongen.. Alla verkade satsa och det var bra fokus på träningen.. Jag blev riktigt imponerad.. Jag hade också en bra träning idag.. Gött, hoppas det håller i sig imorgon på damträningen.. :D Det blir tre träningar i rad denna veckan och vila i två dagar och sen match på lördag tror det kan bli bra.. :D Men nu ska jag sova så jag orkar jobba imorrn.. Natti natti..

// eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida