söndag, juli 13, 2008

We eat and drink while tomorrow they die...

15 ST ÄR DU:
1. Är du snygg? Mjaa kanske lite..
2. Är du fet? Nee inte direkt kanske.. xD
3. Är du smal? Mjoo mer än fet i alla fall.. :P
4. Är du en sportfåne? Hell yeah!
5. Är du rolig? Lite kanske..
6. Är du sjuk? Nee eller lite lätt kanske.. :P
7. Är du feg? Beror på..
8. Är du törstig? Mmm vill ha coke..
9. Är du 15 år? Nee och tacka gud för de..! :P
10. Är du rik? Mjaa.. Har ju så jag klarar mig..
11. Är du fattig? Nee jag har ju så jag klarar mig..
12. Är du smart? Klart jag är.. xD (när har har funderat lite)
14. Är du retsugen? Alltid..
13. Är du shoppingsugen? Jaaaaaa!
15. Är du saknad av någon? De får man la hoppas..


FYRA SKULLE DU:
1. Skulle du vilja vara längre? Nee de är chill asså..
2. Skulle du vilja väga mer? Mjaa.. Tycker de är bra som de är men nåt kilo skulle la kanske inte skada..
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Mjaa kanske..
4. Skulle du dricka dig full nu? Nej tack bakis här... :S


ÅTTA KAN DU:
1. Kan du vifta på öronen? Nee varför skulle man kunna de??
2. Kan du slicka dig på näsan? Tvek på den du...
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jaao..
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nee det är nog tekniskt sätt omöjligt.. ;P
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Jepps.. Inga problem..
6. Kan dina vänner lita på dig? Ojaa... Alltid..
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? HELL NO! NEVER!!!


FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan eller näsan? Tungan ingen tvekan..
2. Vara seriös eller rolig? Rolig kanske..
3. Brinna upp eller drunkna? Brinna upp..
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar..


SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Jaao.. =)
2. Sol eller måne? Sol..
3. Vinter eller höst? Vinter med riktig snö.. :D
4. Soligt eller regnigt? Soligt.. Regn är för vanligt i sverige..
5. Är du uttråkad? Jaa men de är ju jag nästan jämt när jag är själv..


OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 14:30
2. Vart vill du bo? I stan eller i eriksberg..
4. Vill du gifta dig? Mjaa kanske..
5. Är du kär? Jaa i min longboard!! ^^,
6. Favoritårstid? Vinter tror jag om de är en riktigt vinter med snö.. Annars vår..


HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Japps..
3. Känt dig fånig? Japps..
4. Saknat någon? Mjoo lite..
5. Ljugit? Nee tror inte de..
6. Haft sex? Nope..


//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida