lördag, april 16, 2011

Dag 01 – Om mig

Vem är jag?
Jag är Nina Elisabeth Eknander
Jag bor på Hisingen i Göteborg i min egna fina och mysiga lägenhet
Jag jobbar som brevbärare på Citymail vilket jag har gjort sen jag tog studenten 2007, så det är en tid nu
Jag har två underbara systrar och underbara föräldrar
Jag är för tillfället laglös men jobbar på att ta tag i mitt innebandy spelande igen
Jag har massa underbara vänner som jag skulle göra allt för
Jag har en låt som går på repet hela tiden
Jag är en lite för negativ tjej i vissa lägen och har där en jävla massa positiva människor runt mig så gott som hela tiden
Jag har en jätte söt hamster vid namn Adrian som är min lilla bebis

Asså detta var svårt.. Man får helt enkelt fortsätta läsa om man vill veta mer om mig xD

//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida