måndag, juli 14, 2008

To say you're the only one breaking me down like this...

En till lista när jag ändå är igång..

10 frågor om sex och kärlek

är du singel? - Japps..
haft något seriöst förhållande förut? - Juppsi
haft sex? - Jepps
varit gravid? - nope..

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jo de gör jag la..
kärlek eller sex? - en bra blandning..
har du varit riktigt kär i någon? - yes i've..
finns det någon för dig just nu? - skulle tro de ja..
hur många gånger har du haft sex? - ingen anning..

10 frågor om dig själv

fullständiga namn? - Nina Elisabeth Eknander
när fyller du år? - 16 november
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - Snart en tatuering på handleden.. :D
vad har du på dig just nu? - linne och surfshorts..
vilken årstid är bäst? - Vinterna om de är riktig snö annars våren..
ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att få vakna upp i någons famn..
vad är du bra på? - Innebandy kanske.. ;P Och vara korkad...
vem älskar du mest på denna jord? - Maja och Emma
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Nee mkt mysigare att få sova bredvid någon..

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Maja och Emma..
vem vet allt om dig? - Oj.. Skulle nog vara maja då..
vem är den roligaste av dina vänner? - Erika alla kan skratta åt den tjejen.. xD
vem är snyggast av dina vänner? - maja..
vem är mest partyprisse? - Jag.. ;P Hehe.. Ellen och anna kanske..
vem är den du helst har filmkväll med? - Emma (batman begins.. :P)
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Emma.. haha
vem röker av dina vänner? - Många..
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - Oj.. Jag går nog själv faktiskt..

10 frågor om din familj

vem står dig närmast? - Jaa du.. Storasyster..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mjaaa...
vem är farligast i din familj? - Storasyster
vem ser roligast ut i din familj? - Lillasyster
vem är coolast? - Helt klart jag.. Jag har ju billabongkläder.. xD
har ni några djur? - nope..
vem har du mest gemensamt med? - hmm ingen.. Eller storasyster i så fall..
vem står för underhållningen? - Haha måste nog vara lillasyster eller mamma..
vem sover du oftast med? - Hmm sover.. Ingen..
roligaste kvällen med familjemedlem? - Igår när vi pratade om vår kusins son Viktor.. Han är så söt..

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Jobbat och kollat på film..
har du varit glad idag? - Nee inte direkt.. Vart en rätt kass dag..
har du varit ledsen idag? - Nee bara lite depp kanske..
har du gjort något bra idag? - Tjaaa.. Jag har ju delat post.. xD
har du slått någon idag? - Nope men jag var nära på att slå Pontus på jobbet..
vad ska du göra nu? - Sova lite..
vad har du ätit idag? - Gröt och smörgåstårta..
har du gjort något dåligt idag? - Mjaa tror jag dela fel förut isf..
har du duschat idag? - Jaao..
är du trött nu? - Mmm mkt..


//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida