tisdag, april 19, 2011

Dag 02 – Min flickvän

Hmm.. Flickvän, det har jag ingen men jag har min otroligt gosiga Hubbe blå som aldrig sviker mig.. (Det är en stor blå hund från Liseberg som är massa gosig och alltid ligger i sängen bredvid mig) Ehe (a)
Så jaaaa... Kan inte skriva så mycket på denna dagen då helt enkelt..

Så då tar vi gårdagen i stället.. Första gången jag skulle få dela min nya A-dag alldeles själv.. Jag har dock delat den många gånger då jag har haft den tidigare och känner att jag är massa nöjd med min A-dag nu.. Trots att den är galet jobbig att kamma med alla hissportarna men man lär sig nog namnen snabbt.. Efter jobbet skulle jag och Marre ta oss till Slottskogen där folket skulle befinna sig, men de tog lite väl lång tid för oss att ta oss dit så då skulle vi ses i Vasa i stället men ack nej när vi väl kommit till Vasa och står och väntar kommer det ett sms där de står "kom till donken i nordstan ist" Jag får ett mindre frispel ringer upp Soph gnäller lite och sen får mig en kaffe och en skön promenad ner till Nordstan.. Köpte även Yammy på vägen, masssa gott var de! Så träffa folket en stund och följa Sophski till bussen för att sen ta sig hem och äta upp den goa maten laga lunch och sen bädda ner sig.. Upp idag igen och stå stå stå stå stå stå hela dagen igen (TACK OCH LOV ATT DET BARA ÄR FYRA ARBETSDAGAR DENNA VECKAN!) och nu blir det snart sängen.. Hoppas på en lika varm och najs dag imorgon jag.. :D

Och i helgen har jag lärt känna några underbara människor! Och jag har en ny ursnygg väska :D

//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida