torsdag, mars 01, 2012

Jao....

Längesen jag skrev nu..
Kanske för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva kanske..
Kan ju skriva om jobbet, delar ut ett väldigt spännande utskick nu alltså.. 15*15 cm och 2.7 cm tjockt, till så gott som alla..
Det var la spännande, eller? Kanske inte..
Kan ju skriva om att jag står och väntar på bussen till den galet sena träningen... Det är faktiskt löjligt att vi bara har såhär sena tider typ.. Vem orkar de när man liksom börjar sju på morgonen? Galet...
Kan ju skriva om att jag hade det TOPPEN i fjällen och att längdskidor är SÅ min grej..
Kan ju skriva om att jag har börjat gymma massor.. Är galet hurtig faktiskt.. Tro det eller ej..
Kan ju skriva om nåt kul som händer.. Imorgon kommer Sara hit, det ser jag framemot! För vi ska på West side story på lördag..
Kan ju skriva om att jag har världens finaste flickvän.. Man blir så lycklig när man kommit hem och ser när hon har gjort alla möjliga små saker..
Ja det var en liten uppdatering i alla fall...
En smula deprimerade kanske.. Nog bara för att jag är trött..
Nu träning..

//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida