torsdag, maj 05, 2011

Dag 05 – Vad är Kärlek?

Vad är kärlek?
Jaa du vad är inte kärlek? Kärlek kan vara så mycket olika saker..
Kärlek finns överallt och kommer alltid att finnas där..
Typ kärlek till en vän, någon du älskar eller kärleken till dom där skorna eller den där tröjan som du bara absolut inte kan klara dig utan.. Kärlek är något som man inte kan förklara, kärlek bara finns där.. Jag tror inte på hat, jag tror inte att man kan hata någon eller något, man kan tycka väldigt illa om men inte hata.. Eller ett undantag och det är om någon du älskat mer än allt annat på jorden har sårat dig så djupt att det inte går att reparera då tror jag att man kan verkligen hata den människan, men jag tror även att man aldrig någonsin kommer kunna sluta älska den..

Jag kan inte förklara kärlek det tror jag inte att någon kan men för kärlek finns överallt hela tiden.. :)

"" Love? Above all things I believe in love. Love is like oxygen. Love is a many-splendored thing, love lifts us up where we belong, all you need is love" " Love? Above all things I believe in love. Love is like oxygen. Love is a many-splendored thing, love lifts us up where we belong, all you need is love" - Moulin Rouge

//eknander

1 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

men köp då ;O

23:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida