fredag, april 29, 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är underbara.. Dom ställer alltid upp för mig om jag behöver hjälp eller ja vad som helst.. Jag och min lillasyster Sara kom på i Julas att vi tyckte att de förtjänade att få åka i väg på en weekend ihop, så vi gav dom pengar till en resa till Barcelona och nu ska de snart åka i väg.. Man blir så glad när man får skämma bort sina föräldrar lite för de alltid skämmer bort oss.. Så jag hoppas de får sig en toppen resa.. Och jaa jag är fett avundsjuk! Jag vill också åka till Spanien och njuta i fem dagar men men de förtjänar dom :)För jag har världens bästa föräldrar :D

För den delen fyller dom båda år i juni så om någon vet något smart man kan köpa så är förslag varmt välkommet! :P

//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida