fredag, juli 18, 2008

Take a breath and softly say goodbye...

Såå kanske dags att skriva lite här.. Såå vad har hänt förutom att de är gothia jävla cup i staden?? Joo jag har ju tatuerat mig som ni kanske inte har missat.. Hehe.. Och jag är såå nöjd.. 500 kr gick den på också och de var ju helt chill.. Så nu är de bara att börja planera på nästa haha.. ;P Så vad hände mer joo vår allas lilla (nu mera stora) Emma fyllde 20 i tisdags så nu är de typ bara jag kvar.. xD
Mobbad som jag är.. hehe.. I helgen blev de först födelsedagskalas för lillasyster, sen lyckades Amanda lura ut mig på en utekväll.. hehe.. Först blev de Gossip och sen Gretas.. Aldrig hänt förut va?? (a) Hehe.. Jaja.. Men de var en mkt trevlig kväll/natt.. När jag kom hem var klockan kvart över sex och pappa satt och kollade på nyheterna för han hade precis vaknat.. Haha det är lite sorgligt.. Sen var jag typ död hela dagen.. ^^, Fast jag tog min ny inköpta älskling ner till tempo för att köpa en coke och äta en kanelbulle.. Gott gott.. :D
Med andra ord så har jag äntligen köp mig en longboard och jag är sååå nöjd!!! Så de har varit en bra vecka för mig.. :D Har hittat ett nytt band också.. :D Breaking Benjamin.. Som blev godkända av Peter på jobbet.. :D Hihi..
Vad händer idag då?? Joo en utgång med Petra de ska bli najs längesen jag träffa henne nu.. Vilket påminner mig om att jag måste snart sova middag så jag orkar med allt.. xD

Soo Peeace out!

//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida