lördag, juli 19, 2008

So why can't you stay, just long enough to explain?

Haha.. Det blev inte mycket till utgång igår.. Satt på Chez med Petra och några vänner till henne sen blev de inte mycket mer med de.. Haha hon och jag har verkligen inget flyt asså.. xD Så de blev att sätta sig på kvart över tolv pendlen till Anneberg för att kolla på film med Sara och de ångrade jag snabbt.. typ 10 000 ungar gick på vid liseberg.. :S Hatar gothia cup ibland.. :S
Men de var najs såg typ halva filmen sen somna jag.. Vaknade en timme senare av att Sara började röra på sig och att filmen var slut.. Haha då var de bara att byta om och gå och lägga sig igen.. hehe..

Idag blir de en utgång med en styck Alexandra/Alex.. Ska bli kul kul.. :D Så Gretus ikväll då jaa.. Hehe..
Får se om jag kanske kan lura nån till att lira lite biljard med mig imorgon också.. Måste ju öva lite.. Hehe.. ;P

Här har vi även en fin liten video från Hultsfred.. Eller vad tycker du Anja.. ;P




//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida