söndag, juli 27, 2008

Tid... allt ska bli som då, jag nöjer mig med tystnad...

Japp på var de Batman premiär och kent i fredags då.. Och filmen var faktiskt överförväntan.. :D Och kent var helt otroligt gryma! Spelade en bra blandning av gamla och nya låtar.. :D Tycker de är synd att de inte håller på längre.. En och halv timme är för lite. De skulle ju kunna hålla på i evigheter.. Väntar på den dagen då de spelar hela kvällen natten.. De har ju tillräckligt med låtar så de är ju bara att köra på.. :D

Igår blev de en utgång med Liina från innebandyn.. Har inte träffat henne på länge.. Vi gick och satte oss på Chez och åt lite god mat sen tog vi en tur till Palatset för lite (två timmar) biljard de var kul.. :D Och själv klart hamnade vi på Gretas där vi träffade lite folk vi kände och hade skit kul.. Träffade Sabbe en as gammal innebandy polare skit kul att träffa henne.. :D
Men nått slog fel och Nina mådde piss vid kvart över två och åkte hem.. No more sprit for me.. Jaja.. What to do liksom...

På fredag är de Stockholm och Pride som gäller.. Längtar.. :D Ska bli såå kul.. :D
Nu ska jag nog gå och lagga mig och dö i solen.. Eller först får jag nog dra igång en tvättmaskin.. Hehe..

// eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida