torsdag, juli 31, 2008

It's like I'm walkin on broken glass...

Nu ligger jag här halft död i min säng.. Tränade igår och de medförde träningsvärk idag.. Fick dock en kort dag på jobbet så jag fick sovit en timme innan jag tog mig in till stan för att hämta mitt nya leg.. Så bye bye passet nu är jag fri i från de.. Såå gött.. :D Men efter att ha mellan landat på triumfglass för att hälsa på Anna W (där jag även fick en gratis glass) så fick jag den trevliga nyheten av pappa när jag kom hem.. Ååå vad bra att du kommer nu då kan du hjälpa mig med ställningen.. Vi håller på att byta panel på baksidan så en stor och tung byggställning skulle upp.. Jag suckade lite för mig själv och gick ner och drog på mig ett par arbetsbyxor och gick ut och hjälpte till.. Gissa vem som kommer ha träningsvärk imorgon.. :S Jaja what to do..
Imorgon gäller de att vara på centralen halv åtta för att ta åtta tåget till sthlm och pride.. Ska bli helt grymt kul.. Kommer försöka skriva lite när jag är uppe.. Men förvänta er inte för mkt nu.. Men jag ser fram emot de big time.. :D
Men nu måste jag helt klart sova.. Nästan helt färdig packad.. Får ta de sista imorgon.. Hehe har nog lite för mycket kläder med mig men what the fuck.. ;P

Peeace out!!

//eknander

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida