söndag, augusti 03, 2008

If you just realize what I just realized...

När ska jag ta tag i mitt liv igen? Sluta gå omkring och tro att jag mår bra att jag klara mig.. Okej visst klarar jag mig men vill jag verkligen fortsätta vara helt låst.. När ska jag våga börja satsa? Glömma allt på riktigt och våga chansa igen? Det är ju frågan? Varför ska jag krångla till allt hela tiden? Gjorde världens tabe för någon vecka sen som jag kommer ångra ett tag med what to do? keep going liksom.. Japps jag sitter i en lägenhet i Stockholm och är allmänt depp.. Är de ens lagligt? Vet inte vad jag ville komma fram till med det här men jag var liksom bara tvungen att skriva lite..

Btw har pride varit grymt kul.. :)

//eknander

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har du flyttat till stockholm ?:O

22:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida